PC-Gaming [Technik, Info, Steam, Origin, uPlay]

@ChIrUrG Ich hab ne Palit Jetstream 970 drin, bin ebenfalls sehr zufrieden. Aber cOrnFlakes’ Links führen zu Karten, die in einem komplett anderen Preisbereich liegen. Ich würde in diesem Fall zur günstigeren Variante tendieren, leise sollen beide sein und eventuelle Leistungsunterschiede wirst du ingame wohl kaum bemerken... Aber was anderes, von der Gigabyte gibt es zwei Versionen, deren Unterschiede ich grad nicht erkenne:

- http://www.mindfactory.de/product_i...960-Windforce-2X-OC-Aktiv-PCIe-3_1009828.html
- http://www.mindfactory.de/product_i...960-Windforce-2X-OC-Aktiv-PCIe-3-_997830.html

???
 
ja woltle damit eigentlich nur sagen, dass ich mit MSI als karte zufrieden bin :D
 
Nutzt du die selbe taste für push to talk?(ingame und ts)
Und änderst diese, wenn du im ts bist und vergisst es dann einfach? Passiert mir oft. Merke ich dann aber meist schon in der ersten Runde

hab 2 verschiedene tasten für voicechat und ts.
habs jetzt hinbekommen. bei den mikroeinstellungen im windows hab ich den haken bei 'anwendungen haben alleinige kontrolle über das gerät' rausgenommen und jetzt funktionierts wunderbar
 
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Spielt jemand von euch "DayZ" die "Mod Version" oder die bessere "Standalone Version" bei Steam ?!
www.dayzgame.com
 
COD-GO....so ekelhaft das ding...
keiner spielt mehr was anderes...gestern 3 runden gespielt und selbst in kauf runden kommen alle mit dem scheiß teil
 
COD-GO....so ekelhaft das ding...
keiner spielt mehr was anderes...gestern 3 runden gespielt und selbst in kauf runden kommen alle mit dem scheiß teil
Hä was;D kauf runden? Zock seit mw3 kein cod mehr dannach wurde es doch nur noch scheisse
 
ja schon.. wird aber auch wieder generft
die round und defusetime updates sind aber ganz sinnvoll

achja habe wegen 2 tks mit der r8 direkt nen derank und nen 30min bann kassiert :D:thumbsdown:
 
Hä was;D kauf runden? Zock seit mw3 kein cod mehr dannach wurde es doch nur noch scheisse

eigentlich CS-GO, durch den Revolver jetzt aber COD-GO...weil das spiel dadurch idiotensicher ist, und keinen skill mehr erfordert...wie COD eben
 
Der revolver ist echt so abartig scheisse haha.
Hab gehört, dass der recoil von der ak/m4 schon wieder verändert wurde?
 
eigentlich CS-GO, durch den Revolver jetzt aber COD-GO...weil das spiel dadurch idiotensicher ist, und keinen skill mehr erfordert...wie COD eben

:D:D!


Release Notes for 12/8/2015

[WINTER UPDATE]
  • Slight adjustments to Holiday Cheer.
  • Gifts are now available for purchase. Gift leaderboards will be displayed until January 15th.
  • Added the Revolver Case.
  • Added several new community sticker capsules, currently available as offers.
  • Added Service Medals for 2016. Players achieving Global General rank after December 31st will receive the new year’s medal.
[R8 REVOLVER]
  • Added a new secondary weapon, the R8 Revolver, which occupies the Desert Eagle loadout slot.
[GAMEPLAY]
  • In Competitive Matchmaking times are now 1:55 and 0:40 for round and C4, respectively. These are also the new times for CSGO Major Championships.
  • Adjusted recovery time on the AK47, M4A4, and M4A1-S assault rifles to reduce the range at which spraying is preferable to tapping/bursting.
  • Increased move inaccuracy on pistols: Elites, Fiveseven, Glock, P2000, P250, Tec9, USP, CZ75a.
  • Added team timeouts to Competitive Matchmaking, which can be called with a vote. Default is 60 seconds, set by mp_team_timeout_time.
[KILLER REPLAY]
  • Added new Killer Replay to Casual and Demolition modes. GOTV must be active on the server to enable the feature.
  • Menu option Help/Options->Game Settings->Automatic Killer Replay will turn replay off.
  • Several convars are available to customize the Killer Replay. Search for ‘replay’ in the console for a complete list.
[COMMUNITY]
  • Game servers and GOTV relays not logged in to a persistent game server account with a Game Server Login Token (GSLT) will only allow clients to connect from the same LAN.
  • Community servers can now be only connected by their real public IP or their internal RFC1918 address.
  • To create a GSLT, visit the GSLT creation utility here: http://steamcommunity.com/dev/managegameservers
  • Each GSLT is restricted for use on one dedicated server instance only, and should be passed on command line with +sv_setsteamaccount THISGSLTHERE -net_port_try 1
  • Added an option to report servers for misrepresenting players’ inventory and/or rank.
  • Game servers will now display their SteamID to an operator’s status request in the server console.
  • Game servers with GOTV enabled and GOTV relays that need to support external clients connecting on GOTV port must set tv_advertise_watchable 1
[MISC]
  • Users’ options are now stored independently in a Steam account-local data folder and can be different across Steam accounts on the same machine.
  • Administrators setting up tournament Active Directory logons with Roaming Profiles can create a directory inside the user’s roaming profile storage and expose that location to the game by setting an environment variable USRLOCALCSGO=%USERPROFILE%\AppData\Roaming\csgo
  • Video options for shadow quality, model/texture detail, effect detail, shader detail, and texture filtering mode can now be autodetected at startup to adjust for multitasking with other background applications. These video options can also be permanently set by the user to remain the same regardless of other background applications detected during game launch.
  • Minor sound mix tweaks. First person footsteps slightly quieter, third person footstep volume remains unchanged.
  • Highlights and Lowlights now transition smoothly between clips.
  • Lowlights will now identify the target using the same visual indicator as the Killer Replay.
[MAPS]
  • Fixed some surfaces playing the wrong footstep sounds in Mirage, Overpass and Train.
  • Fixed a DM spawnpoint in de_dust where the player would get stuck.
[STEAM CONTROLLER]
  • Made toggle crouch work
  • Fixed several bugs
[GAME STATE INTEGRATION]
  • CS:GO’s game state can be relayed remotely, allowing third parties to integrate their services with the game. For example, game state integration was used at the CS:GO Major Championship at DreamHack Cluj-Napoca to present special stage effects (e.g., lighting and pyrotechnics) during a match.
  • For details on how to set up your service to use game state integration, visit the wiki page here: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Game_State_Integration
[SERVERS]
  • Added official servers in Hong Kong
 
Ok, beid der ak hab ich nix bemerkt.

Ey aber die five seven sollen die mal so lassen. Das ist die beste gun. In eco runden mit volldampf auf die Ts zu, während die ihre smokes werfen und alle wegbretten:D:thumbsup:
 
Ok, beid der ak hab ich nix bemerkt.

Ey aber die five seven sollen die mal so lassen. Das ist die beste gun. In eco runden mit volldampf auf die Ts zu, während die ihre smokes werfen und alle wegbretten:D:thumbsup:

hab bei der five seven gestern nichts gemerkt zumindest, ging noch gut rein...
 
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