Schweizer - Wo seid ihr?!

Original geschrieben von killimaus


ich tu einfach mal so als hätt ich dich verstanden:rolleyes:

i ko di ja au a mol frage ob an gselz brot wilsch? des wirsch du warscheinlich au net verstande so wie i dei gsabbel net verstand i hobs mit dene wachausdrück im schwäbische scho eher :D pass uff was de schreibsch sonscht kei i den thread in de kuttaeimar du köpfle :p ;)


Wasn das für ne Sprache?!:D :p
 
Original geschrieben von Chi

es het vielliecht paar meh geili maler, aber das um länge vorne sind würd ich nöd säge.. in züri hez ganz derbi lüüt...


Ja klar isch Züri sicher au wiit vorne...aber so vom momentane standpunkt isch halt Basel schono vorne dra...das liggt worschinlech au det dra, das basel eifach grad recht nöch a Dütschland isch! Dia dütsche Iflüss gseht mer eifach und d'schwiz isch in sache graff niemohls so wiit wie dütschland...sozsäge no im kindergarte!

:p
 
Original geschrieben von Lüx

aber so vom momentane standpunkt isch halt Basel schono vorne dra...

:p

scho so.. ihr hend eifach die wildi sitä.. :D


Original geschrieben von Lüx

das liggt worschinlech au det dra, das basel eifach grad recht nöch a Dütschland isch!

nei! das lit a euerä line...

Original geschrieben von Lüx

Dia dütsche Iflüss gseht mer eifach und d'schwiz isch in sache graff niemohls so wiit wie dütschland...sozsäge no im kindergarte!

pffffff.... :oops: nieämals!!! d'schwiz chan jetzt aber sicher INTERNATIONAL locker mit hebe!! nur um mal paar wenigi bispiel z'nenne.. TWS, VTO, TKO, UC u.s.w. und du wilsch mir säge das dieä jungs no im chindergarte sind???
 
Original geschrieben von killimaus


ich tu einfach mal so als hätt ich dich verstanden:rolleyes:

i ko di ja au a mol frage ob an gselz brot wilsch? des wirsch du warscheinlich au net verstande so wie i dei gsabbel net verstand i hobs mit dene wachausdrück im schwäbische scho eher :D pass uff was de schreibsch sonscht kei i den thread in de kuttaeimar du köpfle :p ;)

ich meinte das fluss-bad Untere Letten.. :D kennst du das???

ey, muän ich jeze min hardkohr züri-släng uspackäh? ;) :D
 
Original geschrieben von Chi


ich meinte das fluss-bad Untere Letten.. :D kennst du das???

ey, muän ich jeze min hardkohr züri-släng uspackäh? ;) :D

mach doch mach doch nenenenenene mir doch egal :D *gg*
dann pack ich meinen aber auch aus:rolleyes:
 
Original geschrieben von Lüx


@aerosoul-junkie: Ich finds lustiger, wenn deutsche versuchen schwiizerdütsch zu sprechen, als wenn Schweizer deutsch sprechen!;)


Tun schweizer auch , wenn ich erst ma anfang schwiizerdütsch zu spreche dann weißt du nicht ob ich nun deutscher oder schweizer bin *lol* :D :D


so jetz gang i erst mo was grilliern im schöne Wyhle

@aerosoul-junkie: wer bisch du
 
@Chi: Bi emfall ned vo Basel, gell!

@Circuit: Nicht schlecht fürn anfang....aber s'isch scho no chli usbaufähig:p
 
Verdächtige isch guet....als Basler abstemple, gell!:p

Bi vo St. Galle....kennsch das überhaupt?!:D ;)
 
Original geschrieben von Lüx
Verdächtige isch guet....als Basler abstemple, gell!:p

Bi vo St. Galle....kennsch das überhaupt?!:D ;)

:D

ja, chunnt mir irgendwieä bekannt vor.. :p :D :D
 
Aber in SG lauft eh ned soviel in Sache Graff...isch no schad!
Jonu...
 
Zurück
Oben Unten