Schweizer - Wo seid ihr?!

@ chi:
du bist also aus züri???
toll! hab nähmlich gehört das in züri jeder zweite schwul ist.
ich kenn nur jemand aus züri, das ist mein onkel...
der zweite bist du... :D :D :D :D

basel...
i chum vo döt...
isch abr trotzdem ä dräksstatt....
grüssli and qixcrew und an never...
 
hm hm tere1 i war grad uff diinere homepäytsch häsch ä ente tik ?
 
Lüx, ändere? :D

Circuit, nei er isch eifach z'blöd zum was äständigs zeichnä.. :D

TerToy, was mit dir nur passiert isch?? :confused: :oops: gang go sterbä, TOY-KIDDIE..

würd ich so hässlich male wie du, wär ich entweder scho ganz still oder würd mich irgendwo ane verchrüchä wo mich nimert fint.. boich...

usserdem gaht mir eigentlich am arsch verbi woher so es verblendez toy wie du chunnt...
 
.....moin

....St.Galle esch doch bereits of öschtriecher Bode....?!? :confused: ;)
 
Re: Re: Re: .....moin

Original geschrieben von Agent Amik
Schoooooooo, verirrt esch de richtig Usdruck! ;)

:D :D

wenn dich wieder mal nach Affoltere verirrsch gisch bscheid!! bin in letzter ziit au wieder es paar mal dete xi... :rolleyes: :)
 
.....na dann pass aber auf

....war letzte Woche da und bin 'nem Ehepaar über'n Weg gelatscht, die da Mitbesitzer sind von dem Areal. Beide ungefähr 50, sie Angela-Merkel-Fresse mit roter Blumentopffrisur, er Steven-Spielberg-like, aber mehr graue Haare und hat so was Professor-mässiges an sich.

Haben sich natürlich erstma über die Occasion-Autos beschwert, die da alle zerschrottet und bemalt wurden, über die ganzen Writer, die nach'm malen noch randalieren müssen und so weidaaaaa.....

....na auf jeden Fall wollense jetze jedesmal die Bullen holen, wennse da jemanden malen sehen....

:p :rolleyes:
 
Re: .....na dann pass aber auf

die occasions-autos die auf dem platz in der mitte standen, wurden noch bemalt und verschrottet??? :confused: das letzte mal als ich sie sah, waren nur die scheiben zerkratzt.. hab ich gedacht dass das so rauskommen wird.. deppen..

nach dem malen noch randalieren?? was will man dort noch zerstören?? :D ist ja sowieso bereit zum einreissen...

ja, das ist natürlich scheisse.. müssen wir halt wieder in unsere privat hof gehen.. :D :D
 
Original geschrieben von Chi
nach dem malen noch randalieren?? was will man dort noch zerstören?? :D ist ja sowieso bereit zum einreissen...

....hend sech beschwert, wel en Nochber grad nebem Areal sies Gärtli het ond mo en Stei a d'Bere becho het... :D
 
Original geschrieben von Agent Amik


....hend sech beschwert, wel en Nochber grad nebem Areal sies Gärtli het ond mo en Stei a d'Bere becho het... :D


dieä gschicht kenn ich.. :) aber als den so en alte sack go motze cho isch, sind so chlini schipis gsi, wo verbi gloffe sind und randale gmacht hend.. :D

kennsch dieä stories egentlich au, vo de jugo-bande wo sich au dete ume triebed?
 
Die Bede send sech aber ganz secher gsi, dass das Writer send wo randaliere!! :rolleyes:

...d'Gschecht met de Bandi han i au ghört. Das sig schiens so lang gange, bes sie vo de Ghostwriters mo es paar uf d'Fresse becho hend.
 
Original geschrieben von Agent Amik
Die Bede send sech aber ganz secher gsi, dass das Writer send wo randaliere!! :rolleyes:
isch wahrschinlich nöd nur eimal passiert.. :rolleyes:

Original geschrieben von Agent Amik

...d'Gschecht met de Bandi han i au ghört. Das sig schiens so lang gange, bes sie vo de Ghostwriters mo es paar uf d'Fresse becho hend.

denn giz wahrschinlich mehreri.. will vo dene wo ich ghört han sind mit isestange atanzt.. und maler hend sich zrugg zogge und de fründe & helfer aglüütet, und dieä sind den so nett xi und hend die ganz bandi abgholt.. :D
 
wenn ich do die geografische diskusione aaluege (basel vs. züri) hanis als aargauer jo voll preicht! :D ganz abgsehh devo, dass es paar grossi näme ide ch-szene usem AG chömed! *stolzdiebrustrausstreck* :cool:
 
Halloo!
Ich bin einer! Ich komm aus Zürich, und Zürich ROOOOCCKKT!
Nein echt, die Rote fabrik ist die geilste Location für Konzerte, an der ich war.
CH SLÄNG SUKKZ, VORALLEM ZÜRICH UND OSTSCHWEIZ...
der spinnt total
Echt... Ch Släng hat echt geiles Zeug zu bieten!
zwar gibst auch schlechtere, aber Hip Hop ist in der Schweiz geil verbreitet. Auch Sprayer und Tagger gibts geile, in Zürich kenn ich mich natürich am besten aus.
 
Zurück
Oben Unten