Schweizer - Wo seid ihr?!

Original geschrieben von Lüx


Okee, okee....geb mich geschlagen....könnt ruhig dableiben....bin froh, wenn sich wenigstens jemand hier im Forum, der aus der Schweiz oder Umgebung ist mit mir abgibt.....:( :p

na dann:) sind wir jetzt freunde *gg*
 
Was findest Du an Zürich denn so toll?!

Viel dort anzutreffen?!
 
Original geschrieben von Lüx
Was findest Du an Zürich denn so toll?!

Viel dort anzutreffen?!

was ich so toll find : den Zürichsee die leute die tram den HB die tollen läden Sprüngli hmmm lecker alles und party kannst auch gut machen :rolleyes: :D
 
also das beste an der schweiß:D is das Grass... hm... sonst gibtz da nur noch die Blackdiskoz... die allgemeine schweizer Krankheit/Pest is ja fast schon in Deutschland angekommen, ähm, ich meine die Sprache sorry:D
 
Original geschrieben von MaStarr
also das beste an der schweiß:D is das Grass... hm... sonst gibtz da nur noch die Blackdiskoz... die allgemeine schweizer Krankheit/Pest is ja fast schon in Deutschland angekommen, ähm, ich meine die Sprache sorry:D

ja die sprache ist echt der hammer ich lauf nur so rum in der schweiz --->:confused: oder so--->:p oder auch so-->:eek:
so auch--->:cool: und so--->:D
 
Original geschrieben von killimaus


ja die sprache ist echt der hammer...


hey, was händ ihr eigentli gäge eusi sprach?? :D ihr reded scho schrääg.. ;) :D

aja, ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!! ZÜRI!!!
 
Gäll kei Ahnig, was die gäg eusi Sprach händ......die meined glaub si chön eus eifach so verarsche! Aber jonu......S'einzig geile an Züri isch echt s'gras, dr usgang und d'fraua...ansonsten isch ned viel los det!
 
Original geschrieben von Lüx
Gäll kei Ahnig, was die gäg eusi Sprach händ......die meined glaub si chön eus eifach so verarsche! Aber jonu......S'einzig geile an Züri isch echt s'gras, dr usgang und d'fraua...ansonsten isch ned viel los det!

scheiss kiffer:D
 
Original geschrieben von Lüx
S'einzig geile an Züri isch echt s'gras, dr usgang und d'fraua...ansonsten isch ned viel los det!

d'qualität vo de lädeli isch aber au de bach abe gangä.. :rolleyes: s'guete gras bechunsch nur no underem lade tisch vo so pseudo-shops oder halt vitamin-beeh.. egal, ich han sowieso ufghört... :D

aber es git no meh geili sache da.. z.Bispiel de Underi Lette, de See.. aber s'beschtä isch eifach ZÜRI sälbehr.. :D
 
also ich wohn auch drei min von der schweiz....

und bin eigentlich tagtäglich auch in der schweiz
basel rocks!!!
aber party mäßig geht nich so viel....
das kann zürich locka überbieten....aber nich unser gras :D

naja...und schwiizerdütsch cha i nit schwätze.... un ´s isch luschtig wenn schwiizer versueche hochdütsch zu schwätze.
oder umgekehrt...hehe....

aber ich mag die sprache.... nur lustig is wenn auch manche schweizer denken dass ich kein schweizerdeutsch versteh... nananaaaa!!!
 
Original geschrieben von Chi


d'qualität vo de lädeli isch aber au de bach abe gangä.. :rolleyes: s'guete gras bechunsch nur no underem lade tisch vo so pseudo-shops oder halt vitamin-beeh.. egal, ich han sowieso ufghört... :D

aber es git no meh geili sache da.. z.Bispiel de Underi Lette, de See.. aber s'beschtä isch eifach ZÜRI sälbehr.. :D

Undere lette :confused: du verwirrst mich Chi :eek: :D
 
Original geschrieben von aerosoul-junkie
also ich wohn auch drei min von der schweiz....

und bin eigentlich tagtäglich auch in der schweiz
basel rocks!!!
aber party mäßig geht nich so viel....
das kann zürich locka überbieten....aber nich unser gras :D

naja...und schwiizerdütsch cha i nit schwätze.... un ´s isch luschtig wenn schwiizer versueche hochdütsch zu schwätze.
oder umgekehrt...hehe....

aber ich mag die sprache.... nur lustig is wenn auch manche schweizer denken dass ich kein schweizerdeutsch versteh... nananaaaa!!!

du tust nur so als würdest du es nicht verstehn wie ich ;)
 
@Chi: Okee, okee, häsch mich überredt...Züri isch echt e geili Stadt...das mit em Gras stimmt allerdings, isch nüma so viel los....do isch Basel scho chli besser

Basel isch det düre halt chli d'creme de la creme! Und au in Sache Graff isch Basel um längene vorne!

@aerosoul-junkie: Ich finds lustiger, wenn deutsche versuchen schwiizerdütsch zu sprechen, als wenn Schweizer deutsch sprechen!;)

Säg emol Chuchichäschtli...:p :p :p :D :D
 
Original geschrieben von Lüx
@Chi: Okee, okee, häsch mich überredt...Züri isch echt e geili Stadt...das mit em Gras stimmt allerdings, isch nüma so viel los....do isch Basel scho chli besser

Basel isch det düre halt chli d'creme de la creme! Und au in Sache Graff isch Basel um längene vorne!

@aerosoul-junkie: Ich finds lustiger, wenn deutsche versuchen schwiizerdütsch zu sprechen, als wenn Schweizer deutsch sprechen!;)

Säg emol Chuchichäschtli...:p :p :p :D :D

also ich habs grad gesagt:rolleyes: :D nur hattest du jetzt gar nix von so übers net schon scheisse ich kanns aber noch schreiben Chuchichäschtli so noch was ? :p hehe Schweizer sind sooooo cool *gg*;)
 
Original geschrieben von killimaus


Undere lette :confused: du verwirrst mich Chi :eek: :D

kennst du die "badi"?? :D

ist nicht mehr so ein drogen platz, wie vor ein paar jahren.. nur mal so angemerkt.. :D
 
Original geschrieben von Lüx
@Chi: Okee, okee, häsch mich überredt...Züri isch echt e geili Stadt...das mit em Gras stimmt allerdings, isch nüma so viel los....do isch Basel scho chli besser



han mis gras sowieso nur no bi kollege ikauft.. :D


Original geschrieben von Lüx


Und au in Sache Graff isch Basel um längene vorne!


es het vielliecht paar meh geili maler, aber das um länge vorne sind würd ich nöd säge.. in züri hez ganz derbi lüüt...
 
Original geschrieben von Chi


kennst du die "badi"?? :D


ich tu einfach mal so als hätt ich dich verstanden:rolleyes:

i ko di ja au a mol frage ob an gselz brot wilsch? des wirsch du warscheinlich au net verstande so wie i dei gsabbel net verstand i hobs mit dene wachausdrück im schwäbische scho eher :D pass uff was de schreibsch sonscht kei i den thread in de kuttaeimar du köpfle :p ;)
 
Zurück
Oben Unten